UAB „Ekoklima” yra oficialus NIBE atstovas ir tiekėjas Lietuvoje. Mūsų įmonė taip pat teikia ir NIBE šilumos siurblių serviso paslaugas.
Siekdami palaikyti aukštą serviso paslaugų ir NIBE šilumos siurblių priežiūros kokybę, visada siūlome klientams įsigytą NIBE šilumos siurblį prijungti prie interneto ir prisiregistruoti prie NIBE myUplink programos. Tokiu būdu ne tik Jūs galėsite stebėti savo šilumos siurblį, bet jį valdyti ir stebėti jo darbo parametrus galėsime ir mes - autorizuotas NIBE servisas. Per nuotolį prisijungę galėsime Jums atsakyti į klausimus ir atitinkamai ištaisyti nesklandumus be poreikio atvykti į namus. Tokia nuotolinė NIBE šilumos siurblio priežiūra Jums nieko nekainuoja ir galioja visą eksploatacijos laikotarpį.
Pamiršote, kur prisijungti prie myUplink? Junkitės čia: 
Taip pat, siekdami klientams suteikti daugiau naudingos informacijos apie šilumos siurblio valdymą, nuolat ruošiame video instrukcijas. Jas galite rasti mūsų Youtube kanale.
Mūsų serviso komanda dirba visoje Lietuvoje. Esant šilumos siurblio gedimui, vykstame į kliento namus. Kad apie gedimą sužinotume greičiau, klientams rekomenduojame kreiptis ir skambinti darbo valandomis artimiausio regiono numeriu, kurį galite rasti žemiau.
Įvairius šilumos siurblių dokumentus, tokius kaip vartotojo vadovas, montuotojo vadovas, prijungimo taisyklės, energinės klasės etiketės ir pan., galite rasti NIBE interneto puslapio dokumentų skiltyje: https://professional.nibe.eu/en-se/service-information/search-documents
Siekdami suteikti klientams daugiau galimybių kuo greičiau susisiekti su mūsų serviso tarnyba, kviečiame užpildyti žemiau esančią užklausos formą ir taip užregistruoti gedimą ar savo paklausimą po darbo valandų ar savaitgaliais. Gavę užklausą ir įvertinę situaciją - su Jumis susisieksime artimiausią darbo dieną. Galbūt atvykti pas Jus net nereikės - nesklandumus pašalinsime prisijungę prie Jūsų šilumos siurblio per myUplink programą.
NIBE - Jūsų patikimas partneris!